Radoica Milosavljević za Insajder.net negira da krši ugovorne obaveze

Radoica Milosavljević u izjavi za Insajder.net tvrdi da je ispunio sve obaveze  predviđene ugovorima o privatizaciji osam lokalnih medija. Međutim, predstavnici pojedinih medija koje je Milosavljević kupio tvrde da on ne ispunjava obaveze, a poslednjih dana su se pojavile informacije o finansijskim problemima u dve njegove televizije. 

Izvor:N1

RTV Kragujevac je tokom vikenda prekinula emitovanje informativnog programa, a ista mogućnost postoji i kada je reč o TV Požega ako ne budu rešeni finansijski problemi. Kako nam je rečeno u TV Požega, to se neće desiti sutra, kako su preneli pojedini mediji, ali postoji opasnost blokade računa televizije tokom septembra.

“Istina je da postoje brojni, kako tehnički tako i finansijski problemi, ali ne u meri da bi to izazvalo prestanak rada 1. septembra. Naime, zbog eventualnog kašnjenja u izmirenju pojedinih obaveza, poput poreskih ili obaveza prema zaopslenima, moguće je da će ova firma u narednom periodu imati dodatnih problema, kao što je blokada računa. To praktično znači da će emitovanje svih emisija, pa čak i informativnih, biti nastavljeno do daleg, a s obzirom na to da će na to uticati brojni faktori, o eventualnim izmenama naši gledaoci će biti blagovremeno obavešteni”, navodi se u zvaničnom saopštenju TV Požega.

Podsetimo, Radoica Milosavljević kupio je prošle godine RTV Pančevo, RTV Kragujevac, RTV Brus, TV Pirot, RTV Caribrod, Centar za informisanje Novi Kneževac, TV Požega i RTV Kruševac, koje je platio ukupno 281.280 evra.

Milosavljević je vlasnik fabrike Sloga iz Kruševca, koja proizvodi plastičnu ambalažu i koja je 2014, pre no što će Milosavljević krenuti u kupovinu medija, imala profit od oko 45.000 evra. Pre toga nije imao nikakvog iskustava u proizvodnji i emitovanju medijskih sadržaja.

Na pitanje novinara Insajder.neta kako je moguće da se dovodi u pitanje proizvodnja programa u pojedinim televizijama, imajući u vidu da je obaveza novog vlasnika nastavak proizvodnje programa, Milosavljević je delovao iznenađeno, tražeći od nas da mu kažemo koje televizije prekidaju informativni program. On tvrdi da je ispunio sve obaveze iz kupoprodajnih ugovora, za svih osam televizija.

„Kako nisam! Ja imam kontrole i revizorskih kuća... i depozit koji bio predviđen ugovorom. Do sada sve i na dalje će da bude ispunjeno, sve što piše u ugovoru“, tvrdi Milosavljević.

UNS prenosi i navode Gorana Minića, koji je posle privatizacije obavljao funkciju v.d. direktora RTV Brus, da novi vlasnik nije izmirio obaveze ni prema državi, ni prema zaposlenima po ugovoru o privatizaciji tog medija.

Tvrdnju Milosavljevića da je ispunio sve ugovorom predviđene obaveze dovodi u pitanje između ostalog i informacija da je Ministarstvo privrede još u julu, na osnovu revizorskog izveštaja, uputilo opomenu Milosavljeviću da izmiri obaveze prema zaposlenima u Radio-televiziji Kragujevac, prenosi list Danas. Taj rok je istekao prekjuče, a iz ogranka sindikata Nezavisnost u RTK traže raskid kupoprodajnog ugovora zbog toga što novi vlasnik ne ispunjava obaveze prema zaposlenima. Iz tog sindikata kažu da do prekida informativnog programa proteklog vikenda nije došlo zbog štrajka, već po odluci direktorke “zbog navodnih tehničkih problema”. 

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.insajder.net.